wtorek, 21 lipca 2015

Powód,dla którego upadłeś jest gdzie indziej

Jest to bardzo dosłowne tłumaczenie refrenu piosenki, która mi ostatnio tak się wwierciła w ucho że nie mogę się jej stamtąd pozbyć, i jedynym ujściem tego jest puszczenie jej sobie ponownie. Jest to kawałek co warto zaznaczyć polskiego zespołu, dość świeżego. Gatunkowo jest to syntetyczny pop albo coś w ten deseń, ale to jak to próbuje kategoryzować to czuję się jakbym robił tej muzyce krzywdę. Byłem na koncercie Bokki podczas Orange Warsaw Festivalu i muszę przyznać zrobił na mnie świetne wrażenie. Tak czy siak to co chce wam zaprezentować ma niesamowity rytm, bardzo charakterystyczny wokal(bez efektów),i jest bardzo energetyczne, i spokojnie można się przy tym wyszaleć tanecznie. Ten utwór wtedy tam poznałem i teraz go sobie dość intensywnie przypomniałem. Oto dla Was Bokka i Reason https://www.youtube.com/watch?v=rA93BdRA1Ns. 
Jak wam się spodoba z powodzeniem możecie poszukać innych ich utworów, gdyż ich konwencja jest dość podobna. Ten akurat uważam za jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy z ich repertuaru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz